Po apsilankymo pas gydytoją qMS automatiškai sukuria individualų paciento gydymo ir diagnostikos priemonių planą.
Bet kokio masto ir bet kokios specializacijos medicinos įstaigos pasiekia geriausių rezultatų, kai veikia su minimaliomis sąnaudomis ir turi visiškai kontroliuojamus, nusistovėjusius procesus. MIS qMS – sudėtinga modulinės architektūros informacinė sistema – padeda automatizuoti ir optimizuoti visus verslo procesus. Jos pagrindines funkcijas galima išplėsti specializuotais priedais, kurie sklandžiai integruojami į bendrą aplinką. Pavyzdžiui, galima įsigyti daug privalumų turinčią qMS laboratorijų informacinę sistemą.
Pagrindinės funkcijos
Pagrindinė MIS qMS versija skirta automatizuoti pagrindines operacijas:
- vieningos pacientų duomenų bazės priežiūrą;
 - vizitų pas gydytoją palaikymas, generuojant reikiamus dokumentus;
 - finansų valdymas;
 - išsamią analitiką, galinčią paskatinti institucijos plėtrą.
 
MIS pritaikomumas pagal pavyzdį: kaip galima automatizuoti procesus
Kiekvienam pacientui sistema sukuria išsamų elektroninį įrašą, kuris neapsiriboja standartiniais duomenimis. Joje kaupiama daugybė informacijos, įskaitant tyrimų istoriją, diagnozes ir daugybę papildomos informacijos, kuri padeda gerinti visos įstaigos ir atskirų specialistų darbo kokybę. Gydytojas turi tiesioginę prieigą prie visos paciento ligos istorijos, o tai pagreitina diagnozės nustatymą ir padidina tikslumą.
Po apsilankymo pas gydytoją qMS automatiškai sukuria individualų paciento gydymo ir diagnostikos priemonių planą. Paskyros sudaromos remiantis gydytojo rekomendacijomis ir EMC duomenimis, todėl sumažėja klaidų ir nesusipratimų rizika. Visi paskyrimai iš karto užregistruojami sistemoje.
Funkcija leidžia peržiūrėti konkretaus paciento paskyrimus arba sudaryti panašių procedūrų grupes (tai naudinga organizuojant laboratorinius darbus). Taip pat galima vesti bendrąjį žurnalą, kuris tarnauja kaip bendra visų atliktų, esamų ir būsimų paskyrimų duomenų bazė.
Be to, SP.ARM sveikatos priežiūros IT sprendime yra integruotos standartizuotos vaistų vartojimo schemos. Gydytojas gali naudoti paruoštą šabloną, pritaikyti jį konkrečiam pacientui arba sukurti visiškai originalų režimą. Patogumo dėlei qMS duomenų bazėje pateikiamas platus oficialiai registruotų vaistų sąrašas su vartojimo instrukcijomis, rekomendacijomis ir dozavimo duomenimis.
Pagalba sandėlio ir vaistinės valdymui
Šioms užduotims atlikti „MIS qMS” pateikia specialų modulį, kuris apima visą prekių apskaitos ciklą – nuo medicinos prietaisų ir vaistų pirkimo iki pardavimo. Sistema:
- Tvarko tiekėjų registrą ir pirkimų istoriją.
 - Automatiškai generuoja papildymo prašymus, analizuodamas dabartines įstaigos išlaidas ir planus.
 - Stebi prekių judėjimą, generuoja ataskaitas ir įspėjimus apie kritinius atsargų lygius.
 - Apskaito ne tik vaistus, bet ir visas klinikos eksploatacines medžiagas.
 
Sistema taip pat automatizuoja grynųjų pinigų operacijas ir finansines ataskaitas.
Kokias ataskaitas galima sukurti MIS
Vartotojai gali kurti įvairias ataskaitas: finansines, pacientų, vaistų ir paslaugų ataskaitas. Nuodugni analizė pagal daugybę parametrų padeda nustatyti paslėptas tendencijas ir priimti pagrįstus valdymo sprendimus.
